Stage in Japan - Reisverslagen van Marielle Coppelmans - WaarBenJij.nu Stage in Japan - Reisverslagen van Marielle Coppelmans - WaarBenJij.nu
Stage in Japan

Ik loop stage bij My Tour Japan in Fukuoka. Dit is een bedrijf dat in samenwerking met een talenschool culturele activiteiten organiseert. Er wordt Japans gestudeerd door buitenlandse studenten maar er zijn ook veel Japanse mensen die Duits of Engels willen leren. Door middel van de activiteiten die wij organiseren kunnen de studenten onderling ook in een onbedwongen sfeer de vreemde taal oefenen.

Recente Reisverslagen:

06 Januari 2014

Mijn weekje nieuwjaarsvakantie

26 December 2013

Update vanuit Japan

26 November 2013

Tweede en derde weekje Japan

09 November 2013

Eerste weekje in Japan
Marielle

Voor een half jaartje vertrokken om stage te lopen naar Fukuoka, Japan!! En nu ben ik ook weer voor een half jaar in Australië. Ik gebruik gewoon mijn oude profiel maar ben dus niet meer in Japan haha!

Actief sinds 08 Nov. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8824

Voorgaande reizen:

16 Juli 2014 - 16 Januari 2015

Australië

16 Juli 2014 - 16 Januari 2015

Australië

01 November 2013 - 31 Maart 2014

Stage in Japan

Landen bezocht: